UPDATE COVID-19

Beste relatie,

Wij vinden het belangrijk om u goed op de hoogte te houden van de ontwikkelingen binnen JWG Administraties omtrent het coronavirus. Het virus heeft een grote impact op de maatschappij en het is zaak om verspreiding van het virus zoveel mogelijk te voorkomen. Om deze reden, in lijn met de richtlijnen van het RVIM en de Nederlandse Overheid, wordt er zoveel mogelijk vanuit thuis gewerkt. Onderling stemmen we dit af zodat ook op kantoor aan de Albert Joachimikade 3A gewerkt kan worden en we bereikbaar blijven, uiteraard met extra maatregelen ten aanzien van de hygiëne.

We stellen de gezondheid en veiligheid van werknemers en relaties voorop. We hebben besloten om interne en externe overleggen zoveel mogelijk via telefoon en/of videobellen op te lossen.

Om sociaal contact zoveel mogelijk te beperken vragen we u de administratie zoveel als mogelijk digitaal aan te leveren, in de brievenbus te stoppen of af te geven met behoud van 1,5 meter afstand.

Vanzelfsprekend staan we voor u klaar en gaan we er alles aan doen om u van dienst te zijn in deze onzekere tijden. Wij volgen de ontwikkeling op de voet en houden u, waar nodig, op de hoogte van eventuele veranderingen in onze dienstverlening. Ontwikkelingen kunt u volgen op de website jwg.nl/corona

Een overzicht van de mogelijkheden voor u als ondernemer hebben we in kaart gebracht en kunt u raadplegen via de website, jwg.nl/maatregelen

Heeft u vragen? Neem dan telefonisch contact op via 0113-216495 of mail info@jwg.nl.

Team JWG Administraties